Klacht: Er was een pakketje bij mij voor de deur gezet, terwijl ik niet thuis was.

M.1978 op 07 november 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakketje is voor de deur gezet, terwijl ik niet thuis was. Portiek deur stond open. De bezorger had ook even naar de buren kunnen lopen, en het daar kunnen afgeven. Nu zat er niet iets heel duur in. Maar als datwel was geweest?

Iemand had het dus zo weg kunnen halen voor de deur.
Niet echt heel netjes.

Gewenste Oplossing:

Bij de buren volgende keer aanbellen.

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 november 2016 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Het is uiteraard niet de bedoeling dat pakketten onbeheerd achtergelaten worden door de chauffeur. Ik zal ervoor zorgen dat de klacht terecht komt op het depot en dat de klacht wordt besproken met de chauffeur.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Webcare

M.1978

Heeft op 07 november 2016 om 14:41 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Hoe weten jullie van wie de klacht komt en om welk adres het gaat?

Bericht van

7 jaren geleden - Goedemiddag, Mijn excuses voor mijn late reactie. Wij krijgen uw adresgegevens, e-mailadres en naam te zien bij uw klacht. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Als nog bedankt voor het antwoord. Ik hoop dat jullie het terug gekoppeld hebben, naar de bezorger. En dat het nog niet een keer gaat gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door