Klacht: Een groter en slechter bedrijf bestaat niet

ontvreden jumbo klant op 27 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 juli een pakket opgestuurd via DHL, met bederfelijke spullen, extra erop geschreven op een 10tal plekken dat er bederfelijke spullen inzitten, elke dag gekeken of het al aan was gekomen, maar kreeg telkens de melding dat de bezorging uitgesteld was, uiteindelijk zou het de 24e bezorgt worden, al een week onderweg dus, maar wederom de melding dat de levering tot 2 dagen uitgesteld is, ze doen het extra wed ik.
Voor.mij nooit geen dhl meer, een beroerder bedrijf als dit kun je niet vinden, opdoeken die handel daar is niks aan verloren.
Ze verdiende best goed aan mij maar dus nooit meer

Gewenste Oplossing:

Mijn gederfde inkomsten betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Ik kijk graag even met u mee. Zou u daarvoor het tracktrace-nummer willen sturen postcode en huisnummer? Ik wil u er wel op wijzen dat bederfelijke producten ook niet verstuurd mogen worden: https://www.dhlparcel.nl/nl/zakelijk/support/verzenden/verboden-goederen. Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht ontvreden jumbo klant

8 maanden geleden - Waarom mogen bederfelijke producten niet verstuurd worden? Het gaat hier om kefir, waar marktplaats vol mee staat, mag je die niet opsturen, dat heb ik nog nooit gehoord, je kunt het slechts gaan brengen als t een paar honderd km verderop besteld wordt

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemorgen, Bederfelijke producten mogen niet via ons verstuurd worden omdat wij niet 100 procent kunnen garanderen dat deze binnen de houdbaarheidsdatum bezorgd kunnen worden, met alle gevolgen van dien uiteraard. Zou u ons nog wel de zendingsnummers willen sturen zodat we even mee kunnen kijken? Hartelijk dank alvast. Met vriendelijke groet, Lize DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht ontvreden jumbo klant

8 maanden geleden - 3SPET9935266460

Reactie van de melder van de klacht ontvreden jumbo klant

8 maanden geleden - Nee dat blijkt, als ik dat zo lees kan men bijna niks meer versturen via.jullie, dit was al de derde keer dat er problemen waren, een keer kleding opgestuurd ter waarde van bijna 100 euro, jullie maken het pakket kwijt en ik krijg de kiloprijs van ik dacht 3,50 goed geregeld hoor. 3SPET9935266460

Reactie van de melder van de klacht ontvreden jumbo klant

8 maanden geleden - Jullie kunnen überhaupt niet garanderen dat iets bezorgt wordt, bederfelijke of niet jullie zijn wat bezorging betreft gewoon waardeloos, snel stoppen en wat anders gaan doen , dit is al de zoveelste keer dat ik en mijn artikelen en mijn bezorgkosten kwijt ben, over het werk wat ik ermee gehad heb en de verpakkingskosten nog maar te zwijgen, ik vind het echt schandalig!!

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie niet dat zendingsnummer 3SPET9935266460 een pakket is wat u verstuurd heeft op 18-07. Zou u kunnen kijken wat wel het correcte zendingsnummer is? Met vriendelijke groet, Mitchel DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht ontvreden jumbo klant

8 maanden geleden - MDP5KPPW9LD

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor het zendingsnummer. Ik zie helaas ook geen recente updates meer. De meeste pakketten komen alsnog later vanzelf terecht. Ik zou hier wel graag een onderzoek voor opgestart willen hebben zodat wij meer informatie hierover krijgen. Hiervoor heb ik nog wel enkele gegevens van u nodig. Probeer alle informatie zo volledig mogelijk in te vullen. Weet u iets niet meer, zoals het gewicht of formaat, vul dan een schatting in. Uiterlijke kenmerken (kleur, formaat, tape, stickers): Gewicht (Indien niet bekend, een schatting): Waarde: Contact (uitslag) over het onderzoek: Mail of telefonisch? U kunt ook via de chat of telefonisch contact opnemen om het onderzoek te starten: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht ontvreden jumbo klant

8 maanden geleden - Formaat ongeveer 20 x10x15 Verpakt in bruin pakpapier Gewicht ongeveer 1 kilo Aan de buitenkant een keer of 8 rondom erop geschreven met pen, BEDERFELIJK, en dat gemarkeerd met neon groene en oranje stift, wellicht ook geel dat weer ik niet meer Doorzichtige brede tape

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 juli 2023 om 17:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor de gegevens.

Ik heb het onderzoek gestart en de case met nummer: 20400697 doorgezet naar de back-office. Zij gaan hier verder mee aan de slag. Zodra zij hier meer over weten krijgt u bericht van ons. U krijgt binnen 3-5 werkdagen de uitslag via de mail.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door ontvreden jumbo klant