Klacht: Dreiging van bezorger

Maja Khedoe op 23 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag ik wil graag een klacht indienen over de DHL bezorger, ik heb al 3 x DHL gebeld en een klacht ingediend bij hun over deze bezorger maar het wordt alleenmaar erger. Ik heb een gezin 1 zoon en 1 dochter en mijn man. Deze bezorger is tegen mij en mijn dochter echt heel erg ik woon in een portiek woning en, en ik werk vanuit huis, als klantenservice medewerkster, als er een pakket komt zeggen we al moment en we zeggen zet maar neer zodat we het binnen een minuut kunnen oppakken bij de voordeur. Deze bezorger weigert het neer te zetten de eerste keer had ik een servies besteld mijn dochter zegt moment en weg is de bezorger mijn dochter spreekt hem aan van ik zei moment en toen begon hij te schreeuwen en heel intimiteerend te kijken tot hij weg reed. Vandaag was de druppel ik verwachte een pakket zelfde bezorger ik zeg weer moment en zet maar neer hij geeft aan dat het niet nee dat mag niet ( terwijl het wel mogelijk is om het rondom mijn huis te zetten ) nou hij sprak mij aan omdat ik al klachten heb ingediend en hij begon te schelden met je lijkt op een koe en andere scheldworden die ik liever wil vergeten, ook zei hij dat hij ervoor gaat zorgen dat ik geen DHL pakketjes meer krijg en toen zei hij kom ik sla je inelkaar. ik voel me door deze bezorger niet meer veilig ik heb dhl gebeld weer een klacht ingediend en die geeft aan ja je kan de politie de volgende keer bellen dus ik moet eerst in elkaar geslagen worden dan pas kan er iets gedaan worden? En het grappige is tegen mijn zoon en man is deze bezorger heel vriendelijk! Hij heeft echt een probleem volgens mij met vrouwen. Vandaag zei ik ook mag ik mijn pakket want ik ben aan het werk nou dat vondt hij niet boeiend, Ik heb dhl gevraagd om deze bezorger niet meer aan mijn deur te laten komen ivm onze veiligheid.

Gewenste Oplossing:

Ik wil deze bezorger niet meer zien voor mijn voordeur ik wil een andere bezorger van DHL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag mevrouw Khedoe-Badri, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat een neerzetttoestemming alleen geldt bij een verzoek ingediend via de track trace. De chauffeur mag weigeren een pakket onbeheerd achter te laten, zelfs wanneer de bewoner thuis aanwezig is. Het schelden en verbaal geweld vertonen waardoor u zich niet meer veilig voelt, is natuurlijk niet toegestaan en spreken we deze chauffeur hierop aan. Om de bewuste chauffeur te kunnen vinden, wil ik graag een zendingsnummer weten van een door hem geleverd pakket. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Of is te vinden op het pakketlabel onder de barcode. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie om u verder te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Maja Khedoe

1 jaar geleden - Zendingsnummer: 3SMPK12425863. Het is fijn dat de bezorger wordt aangesproken maar dat levert niks op want hij weet wie er een klacht indient en dat gebruikt hij tegen ons ik heb vandaag ook navraag gedaan bij andere buurtbewoners en 9van de 10ervaring hetzelfde probleem.ik heb ze aangeven om klachten in te dienen maar dat is hun keuze. Ik snap dat jullie het druk hebben maar ben hier niet van gediend ik durf de deur niet meer op te maken mijn eigen huis.we zitten er ook aan te denken om een videobel te kopen. Mijn dochter die is 24 en die is ook behoorlijk geschrokken dit kan toch niet.

Reactie van de melder van de klacht Maja Khedoe

1 jaar geleden - Goedendag, Ik vroeg me af of er al iets bekend is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 december 2022 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Khedoe-Badri,

Hartelijk bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie.

Uit ons systeem is te halen dat uw klacht al via de telefonische afdeling van de klantenservice is ingediend vanuit case 17160824.
Hierdoor ga ik uit van een aan te spreken chauffeur op zijn gedrag en een betere houding in het vervolg.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-care

Maja Khedoe

Heeft op 27 december 2022 om 12:28 geantwoord

Goedendag,
Het moet nu niet gekker worden met DHL omdat wij klachten indienen over de bezorger nu komen onze pakketen niet meer aan ze gaan gelijk retour naar de verzender! Dit kan niet

Alle klachten die gemeld zijn door Maja Khedoe