Klacht: door bezorger laten vallen op straat..maar geen vergoeding..zelfs bij betalen..

op 15 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onlangs op de Duitse ebay een vintage beeld gekocht van Keramiek. De dame die het naar me opstuurde is een week op zoek geweest naar de perfecte verpakkingsdoos en vulmateriaal. De doos wordt vervolgens met DHL verstuurd naar Nederland kosten €15,99
Op het moment dat de dame van DHL op het aangegeven adres aankomt ziet mijn moeder dat ze 10 minuten aan het zoeken is naar de juiste doos, op het moment dat ze die vindt, laat ze de doos uit haar handen vallen..op de stenen straat..
en belt vervolgens aan bij de deur. Mijn moeder zegt, je laat het pakket net uit je handen vallen! De dame zegt, ja maar het viel op mijn voeten…mijn moeder zegt nou er zit iets breekbaars in..dus ik wil graag dat je de doos open maakt..de dame maakt de doos open..en wat blijkt er is een stuk afgebroken van zijn poot ;( mijn moeder zegt, ik neem het niet aan op deze manier en de dame ik kwestie loopt boos weg en rijdt met een noodgang de straat uit. geen kaartje, geen naam niets..ik bel vervolgens DHL die zegt, kan ze geen nieuw beeld sturen..ik zeg nee want het is een vintage beeld en ten tweede laat jullie bezorger het vallen nietwaar?..dat klopt en zij raadt me aan contact op te nemen met de Duitse verzender want ZIJ moet dhl aansprakelijk stellen…
De duitse dame krijgt het beeld stuk retour..en moet vervolgens nog even 10 euro bij betalen voor de retourzending!!!! Zij doet haar beklag bij de Duitse dhl en krijgt na 2 weken te horen dat DHL niet verantwoordelijk is en dat ze het maar beter in had moeten pakken!!
Ik heb echt nog nooit zo een slechte service meegemaakt!! waar betaal ik dan voor? en @DHL Parcel Klantenservice

als ik mn geld terug krijg van verzending en van de gekochten vintage keramische hond

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2019 om 12:24 geantwoord

Goedendag,

Wat een buitengewoon vervelende situatie! Ik kan me goed voorstellen dat u hier niet over te spreken bent hoe dit zich heeft voorgedaan. Ik heb vernomen van mijn collega Harald dat u hier zojuist een inhoudelijke reactie van hebt mogen ontvangen, we zijn nu afhankelijk van wat het onderzoek en de claimprocedure zullen uitwijzen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door paulien78