Mijn Klacht:
Ik had een pakket besteld t.w.v. € 125. Bij eerste bezorgpoging een briefje met bezorgcode in de bus gehad. Deze code werkte niet. Heb het tot nog meerdere dagen erna geprobeerd, maar hij bleef aangeven dat de code ongeldig was.
De eerste dag heb ik gelijk DHL gemaild met de vraag of het pakket op een afleverpunt bezorgd kon worden, daar ik wellicht niet thuis zou zijn. De eerste werkdag erop heb ik niets in de bus ontvangen en ook geen reactie ontvangen van DHL. Dit heb ik nog een dag afgewacht. Wederom hetzelfde. Vervolgens heb ik DHL nog een mail gestuurd, waarop ik wederom geen reactie heb ontvangen. Uiteindelijk kwam een “buurman” van 4 huizen verderop het pakket langs brengen. Ik heb geen briefje in de bus ontvangen dat het pakket daar afgeleverd was. Bovendien vind ik het erg slecht dat een pakket zonder overleg elders afgeleverd wordt. Dit alles tesamen stelt geen vertrouwen in DHL.
Gewenste Oplossing:
1. E-mails beantwoorden.
2. Zorgen dat de bezorgcodes werken.
3. Pakketten niet bij onbekenden afleveren.

