Mijn Klacht:
Ik probeer al enige tijd een claim af te handelen met DHL. Ik krijg al meerdere keren dit bericht terug van DHL: “Bedankt voor uw gegevens. Echter is dit geen betalingsbewijs, graag zien wij dit nog tegemoet.”
Terwijl ik toch echt een factuur heb verstuurd. Hier te zien: https://imgur.com/4pnYPMH
Op vragen wat er mis is met mijn waardebewijs of om een verwijzing naar de voorwaarden waar een waardebewijs aan moet voldoen, wordt niet op gereageerd.
Communicatie met DHL is uiterst moeizaam/onmogelijk.
Gewenste Oplossing:
Dat mijn schadeclaim wordt afgehandeld en graag zie ik een verwijzing naar de voorwaarde waar een waardebewijs aan moet voldoen.

