Klacht: DHL weer niet in staat service to leveren

EBK83 op 19 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aan wie dit betreft:

Ik verwacht vandaag een pakket van DHL, tijdslot aangegeven tussen 11:55 – 13:55. Wetend dat ik wel thuis ben maar moet werken (en met hoofdtelefoon op) geef ik op DHL website neerzet toestemming bij mij voor de deur.

Wat schetst mijn verbazing (nou eigenlijk niet want het is IEDER KEER WAT) dat DHL meent dat ze al langs zijn geweest. Dit word door een buurman bevestigd de chauffeur liep naar de deur belde 1 x aan ging vervolgens zo weer weg

Ik bel DHL om te vragen waarom ze niet hebben neergezet zoals afgesproken, dame aan de telefoon geeft de typische tja meneer sorry kan er niks meer aan doen. mij word doodleuk verteld dat ik morgen tussen 09:00 – 13:00 een bezorg moment kan verwachten. Ik vraag kan het dan niet naar een service punt…..Dame zegt nee ik kan niks meer aanpassen

Dus ten eerste; DHL heeft niet neergezet zoals ik had aangegeven, ten tweede word hun probleem mijn probleem gemaakt en ik word geacht morgen op een doordeweekse dag tussen 09:00 – 13:00 maar op DHL weer te wachten (met een goede kans dat als ik even toevallig op de wc zit ze weer 1 x aanbellen en weer weg gaa)

Kom op zeg DHL wat is dit voor belachelijke gewaarwording ? Neem je verantwoordelijkheid en zorg ervoor dat het pakket morgen gewoon word afgeleverd bij een service punt.

Gewenste Oplossing:

Pakket graag naar een service punt morgen, ik ga niet nog een keer wachten op DHL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik wil de zending er graag bijpakken zodat ik dit voor je na kan kijken. Helaas kan ik de zending niet vinden op je adres. Zou je me het traceernummer willen sturen? Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 januari 2022 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Mick
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door EBK83