Mijn Klacht:
Aan wie dit betreft:
Ik verwacht vandaag een pakket van DHL, tijdslot aangegeven tussen 11:55 – 13:55. Wetend dat ik wel thuis ben maar moet werken (en met hoofdtelefoon op) geef ik op DHL website neerzet toestemming bij mij voor de deur.
Wat schetst mijn verbazing (nou eigenlijk niet want het is IEDER KEER WAT) dat DHL meent dat ze al langs zijn geweest. Dit word door een buurman bevestigd de chauffeur liep naar de deur belde 1 x aan ging vervolgens zo weer weg
Ik bel DHL om te vragen waarom ze niet hebben neergezet zoals afgesproken, dame aan de telefoon geeft de typische tja meneer sorry kan er niks meer aan doen. mij word doodleuk verteld dat ik morgen tussen 09:00 – 13:00 een bezorg moment kan verwachten. Ik vraag kan het dan niet naar een service punt…..Dame zegt nee ik kan niks meer aanpassen
Dus ten eerste; DHL heeft niet neergezet zoals ik had aangegeven, ten tweede word hun probleem mijn probleem gemaakt en ik word geacht morgen op een doordeweekse dag tussen 09:00 – 13:00 maar op DHL weer te wachten (met een goede kans dat als ik even toevallig op de wc zit ze weer 1 x aanbellen en weer weg gaa)
Kom op zeg DHL wat is dit voor belachelijke gewaarwording ? Neem je verantwoordelijkheid en zorg ervoor dat het pakket morgen gewoon word afgeleverd bij een service punt.
Gewenste Oplossing:
Pakket graag naar een service punt morgen, ik ga niet nog een keer wachten op DHL.
