Mijn Klacht:
Vorige maand heb ik een pakket besteld en DHL zou deze afleveren. Op twee momenten beweerde de bezorger langs te zijn geweest. Ik kreeg het wel bekende ‘we hebben u gemist’ bericht. Allebei de dagen was ik thuis en heb ik mijn huis geen moment verlaten dus de bel had ik wel gehoord. Het pakket werd teruggestuurd naar de verzender en ik mocht het verder uitzoeken, want meer kunnen ze niet voor je betekenen bij DHL.
Gister zou ik een pakket ontvangen, maar helaas was ik niet thuis om het pakket in ontvangst te nemen. Naar mijn weten was dit het eerste bezorg moment en ik dacht meteen als ze nog een keer langskomen verzoek ik DHL het af te leveren bij een aflever punt in de buurt, maar die kans kreeg ik niet, want het pakket stond weer op retour naar afzender.
Chatten of bellen met de klantenservice heeft geen zin, want ze kunnen nooit iets voor je betekenen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn pakket ontvangen.