Klacht: DHL stuurt pakket ‘zomaar’ retour afzender

op 30 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

wegens tijdelijke sluiting van een DHL afhaalpunt worden alle pakketten die daar liggen geretourneerd aan de verzender. I.p.v. het op een ander afhaalpunt neer te leggen, zodat iedereen netjes zijnhaar pakket kan ophalen. Dit wordt niet gecommuniceerd, 2 dagen na ophaling staat er nog steeds dat dit pakket op dat betreffende afhaalpunt moet liggen. Na een chatsessie ben je iets wijzer. Echter je krijgt een mededeling dat dit dus is gebeurt, en dat ze het erg vervelend vinden. Bijzonder gedrag voor een bedrijf, laat staan een bedrijf als DHL. Een van mijn eerdere interacties met dit bedrijf, één ding is zeker, het is ook de laatste als dit niet fatsoenlijk wordt opgelost.

DHL regelt dat het pakket netjes naar een afhaalpunt in de buurt gaat. Ook wordt hier duidelijk over gecommuniceerd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 maart 2020 om 12:52 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

De corona-crisis brengt helaas met zich mee dat servicepunten soms onverwacht worden gesloten. Hierop proberen wij zo goed mogelijk te anticiperen en als de mogelijkheid er is sturen wij pakketten door naar een ander servicepunt. Soms lukt dat echter niet en zijn wij genoodzaakt het pakket retour te sturen. Mijn excuses voor het ongemak dat daardoor voor u is ontstaan.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 30 maart 2020 om 13:01 geantwoord

Onzin

Alle klachten die gemeld zijn door DHL.