Klacht: DHL sluit klacht terwijl het niet is opgelost.

Emiliaweele op 08 september 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 27 augustus een pakket retour gestuurd bij een DHL punt.
zending blijft nu hangen in sorteer centrum en ik heb hierover geprobeerd te bellen maar dan wordt de verbinding verbroken, de eerder gemelde klacht hier is gesloten terwijl het nog niet is opgelost. Ik heb vorig jaar een soortgelijk probleem gehad, wat nooit is opgelost. Dit heeft mij 50 euro gekost. Op de chat kom ik er nu ook niet doorheen. Ik wil hierover gebeld worden anders schakel ik rechtsbijstand in.

Gewenste Oplossing:

als retour bij ontvanger aankomt, krijg ik mijn 100 euro terug,

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Wat vervelend om te vernemen dat u niet voldoende te woord bent gestaan. Graag kijk ik verder met u mee. Op code JVGL05962492WWW0000032951 kan ik helaas geen zending vinden, zou u deze voor mij kunnen nakijken? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Kayley Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Emiliaweele

4 jaren geleden - We gaan voor je aan de slag (JVGL05962493WWW0000032951) Zat een tikfoutje in, mijn excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 september 2020 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het zendingsnummer. Ik heb de zending nagekeken, maar zie geen afwijkend zendingsverloop.
Het is normaal dat u geen updates ziet. Een retourpakketje krijgt na de retourscan in ons sorteercentrum geen scans meer, daarom zie je het verdere verloop niet in de track trace. Het bedrijf waaraan u retourneert stuurt u vanzelf een ontvangstbevestiging als ze de retourzending hebben verwerkt. Dat duurt meestal ongeveer 2 weken. Mocht u na die twee weken nog geen bericht hebben gehad, dan kunt u het beste contact opnemen met het bedrijf waaraan u retourneert. Zij zullen dit vervolgens met ons oppakken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Eline
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Emiliaweele

4 jaren geleden - Hallo, waarom hoort het bedrijf geen updates? Zij geven aan geen antwoord/update van DHL te krijgen?

Emiliaweele

Heeft op 28 september 2020 om 15:11 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nee dit is nog niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Emiliaweele