Klacht: DHL Slecht met bezorgtijden

Younes0320 op 30 november 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 2 pakketjes die binnen zouden komen van dhl op zaterdag 25 november 2023. Er stond dat die zou worden bezorgd. Staat er dat die verhinderd is 1 á 2 dagen. Toen dacht ik oke dat kan gebeuren. Volgende dag zou die tussen 09:00 en 18:00 binnen komen. Daarna staat er met de bezorger mee. Tussen 13:55 en 17:55 heb ik de hele dag gewacht en is deze nogsteeds niet binnen gekomen en nu staat het er nogsteeds. Ik vind dit echt absurd. Ik heb hem naar een servicepunt laten bezorgen voor morgen. Hopen dat deze morgen wel bezorgd wordt en anders vind ik dit echt heel jammer en vervelend. Dit is ook hiervoor gebeurd met een bezorger die aan de deur klopte 2 seconden wachtte en gelijk ervan door ging. Hij liet een briefje achter waarop stond deze zit achter de blauwe container en nogsteeds niet gevonden. Nou hopen op morgen.

Ik hoop dat deze morgen word bezorgd en dat deze probleem anderen niet voorkomt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat u nog geen duidelijkheid heeft over de levering van uw zendingen! Graag kijk ik hiervoor even met u mee. Zou ik het zendingsnummer mogen ontvangen van de zending welke 25/11 geleverd had moeten worden bij u samen met uw postcode huisnummer? Ook ontvang ik graag het zendingsnummer van de zending die achter de blauwe container zou zijn achtergelaten. Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling en ik kijk graag hoe wij u hiermee verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Nowelle DHL eCommerce E-Care

DHL

Heeft op 30 november 2023 om 16:46 geantwoord

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Klantenservice’.

Senna
DHL eCommerce E-care