Klacht: DHL raakt pakket kwijt, start onderzoek en laat vervolgens niets meer horen

Dutchmountains op 02 december 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL raakt mijn pakket kwijt door deze onbeheerd bij een servicepunt achter te laten. Het staat daar vol met geopende dozen met DHL stickers.
Vervolgens een onderzoek gestart. Ze kunnen het pakket niet meer traceren. Vervolgens krijg ik een mail waarin staat dat ik een vergoeding ga ontvangen. Daarna niets meer gehoord. Herhaaldelijk nog gemaild, maar DHL geeft geen antwoord meer. Wat een slecht bedrijf!

Case number: 22070003

Gewenste Oplossing:

Mijn vergoeding natuurlijk, en reageer gewoon op email!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 december 2023 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Ik heb uw mail doorgezet naar de juiste collega en ik verwacht dat u zo snel mogelijk reactie krijgt.
Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL E-commerce E-care

Dutchmountains

Heeft op 05 december 2023 om 21:52 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nog steeds geen reactie gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchmountains