Mijn Klacht:
Op de website staat het volgende, bij het indienen van een klacht: Dat is vervelend om te horen. Je kan een klacht indienen bij de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Die zal zorgen dat je klacht door ons in behandeling wordt genomen. Je kan je klacht ook indienen bij de klantenservice van DHL Parcel.
Ik wil graag voor de laatste optie (klantenservice) kiezen. Echter wordt dit niet toegestaan. Als dat zo is, moeten ze dit ook niet op hun website communiceren.
Gewenste Oplossing:
Als mijn klacht (pakketje is niet bezorgd, bezorger stond in de straat maar reed weg zonder te bezorgen. Heeft de status op bezorgd gezet, terwijl dit dus niet het geval is). Aangezien mijn pakket uit China komt, wordt het een lange weg om daar een klacht in te dienen. Ik wil voor de optie klantenservice van DHL Parcel kiezen, echter vertellen ze mij dan dat dit niet mogelijk is. Ik wil graag dat mijn probleem spoedig opgelost wordt en dat DHL Parcel dit rechtsreeks in behandeling neemt.