Klacht: DHL na 2x bezorgen naar DHL vestiging

Sam87 op 09 augustus 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 2 x een bezorgpoging te hebben gedaan wordt mijn pakket afgeleverd bij een DHL vestiging. Op de site staan meerdere afleveringen, zoals die bij mij om de hoek. Maar nee, ik heb nu 5 dagen de tijd om naar de DHL vestiging te gaan in Amsterdam west, ik woon in oost. Dit is 2,5 uur fietsen of 1,5 uur met Ov en daarvan 35 min lopen.
Het is toch gek dat er op de site wordt gesproken over +1000 service punten, maar daar wordt dan toch geen gebruik van gemaakt. Nu ben ik dus genoodzaakt om voor 2 blenderflessen minimaal 1,5 uur te reizen?!

Gewenste Oplossing:

Ik zou het prettig vinden als ik het pakket bij het op de site genoemde servicepunt kan afhalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 september 2014 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Esmee,

Ten eerst excuses voor mijn late reactie op uw bericht. Ik wil toch nog even op uw klacht ingaan.

Zo te horen is dit een zending die door de verzender met ons zakelijk transport is verstuurd. Die komen twee maal langs tijdens kantooruren. Daarna is het pakket 5 werkdagen af te halen op het dichtstbijzijnde sorteercentrum. Deze dienst werkt helaas ook niet met onze servicepunten. Dat is alleen mogelijk bij onze particuliere verzendingen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet van op de hoogte was. Mijn excuses voor het ongemak.

Bij dit soort zendingen kan alleen de verzender wijzigingen aanbrengen. De verzender kan het pakket ook nog een derde keer laten aanleveren of naar een ander adres doorsturen. Mogelijk kunt u hier wat mee bij toekomstige zendingen.

Ik ga ervan uit dat dit inmiddels verder voor u is opgelost? Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groeten,
David

Alle klachten die gemeld zijn door