Mijn Klacht:
Pakket zou worden afgeleverd tussen 14.00-18.00. Op internet staat 16.59 afgeleverd, met een valse handtekening. Deze is pertinent niet van mij. Ik was ook niet thuis op dat moment.
Inhoud pakket: oorbellen met goud en diamant. Heel vreemd dat nu juist dat plotseling zoek is, terwijl pakketten van de Wehkamp met kleding etc wel altijd aankomen.
De verzender, Lucardi, heeft contact opgenomen met DHL. DHL blijft glashard volhouden dat het is afgeleverd, en heeft de valse handtekening overlegd. Het is niet bij de buren afgeleverd, want ten eerste zat er géén kaart in de bus, en ten tweede heb ik het aan de buren gevraagd, en die geven aan niets ontvangen te hebben. Op de handtekeningkaart staat ook dat het bij mij thuis is afgeleverd. Dat is een pertinente leugen.
Het standaardantwoord van DHL dat altijd op dit soort klachten volgt “neem maar contact op met de leverancier” hoef ik niet te horen, want dat contact is er al geweest.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn pakket wordt teruggegeven door de degene die het heeft achterovergedrukt.
