Mijn Klacht:
Wij zouden gisteren 4 pakketten ontvangen die, helaas, allemaal met DHL bezorgd moeten worden.
We krijgen vervolgens eerst bericht dat deze pakketten 24 Februari tueen 10:00 en 14:00 bezorgd zullen worden, dat wordt later aangepast in 15:00 – 17:00 om dan alsnog niet geleverd te worden.
Vandaag (25 Februari) is het eenzelfde verhaal. Eerst zou het pakket voor 14:00 geleverd worden, vervolgens voor 17:40 en nu staat er dat de levering pas morgen (26 Februari) is.
Dit is uiteraard totaal niet acceptabel.
Ik snap dat het soms druk is en dat een bezorger een route net niet helemaal af kan maken, maar die pakketten dienen dan bij een volgende bezorging voorrang te krijgen.
Het ergste is nog wel dat ik als ontvanger van het pakket geen poot heb om op te staan want DHL wil, net als andere bezorgdiensten, alleen iets doen als degene die het pakket verstuurd heeft een klacht indient.
Ja, er wordt hier wel netjes op klachten gereageerd maar dat vertaalt zich niet in het oplossen van de klacht.
Wij hebben een bedrijf en zijn van leveringen van onze leveranciers afhankelijk om onze klanten te kunnen helpen. Maar met enige regelmaat moet ik klanten teleurstellen omdat bezorgdiensten gemaakte afspraken niet nakomen. Dat gebeurt helaas bij iedere beaorgdienst wel eens maar DHL steekt hier toch wel met kop en schouders bovenuit,
Gewenste Oplossing:
Als al die klachten aan het adres van DHL er eindelijk eens toe leiden dat de zervice verbetert
