Mijn Klacht:
Zojuist onwijs onbeschoft behandeld door een DHL koerier. Ik was zelf boven aan het schoonmaken en mijn moeder lag beneden in de woonkamer te slapen na net een rugoperatie te hebben ondergaan. Ik dacht de bel te horen en keek door het doucheraam of er iemand voor de deur stond. Toen ik de koerier weg zag lopen, riep ik door het raam: ”momentje hoor, ik kom er aan!”. Toen ik bij de deur aankwam legde ik hem uit dat de bel boven niet goed te horen is. Hierop reageerde hij nogal brutaal door nog een keer met zijn vinger naar de bel te gaan waarop ik hem vertel dat er iemand in de woonkamer ligt te herstellen van een operatie. Dit interesseert hem schijnbaar niks en hij drukt toch nog een keer hard op de bel om mij te bewijzen dat hij het wel degelijk doet. Ondanks dit onbeschofte gedrag bedank ik hem vriendelijk en wens ik hem nog een fijne dag, maar hier wordt totaal niet meer op gereageerd. Gelijk heb ik DHL gebeld met de vraag of ik een klacht in kon dienen. Dit blijkt alleen te kunnen via de mail ([email protected]). Telefonisch nemen zij geen klachten aan. Belachelijk slechte service. Wij bestellen in het vervolg helemaal niks meer bij DHL.
Gewenste Oplossing:
Wanneer deze klacht serieus in behandeling wordt genomen en deze koerier van DHL een opvoedcursus ondergaat aangezien hij nog moet leren hoe je met mensenklanten om moet gaan.
