Klacht: DHL koerier behoorlijk onbeschoft.

xnoella op 11 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist onwijs onbeschoft behandeld door een DHL koerier. Ik was zelf boven aan het schoonmaken en mijn moeder lag beneden in de woonkamer te slapen na net een rugoperatie te hebben ondergaan. Ik dacht de bel te horen en keek door het doucheraam of er iemand voor de deur stond. Toen ik de koerier weg zag lopen, riep ik door het raam: ”momentje hoor, ik kom er aan!”. Toen ik bij de deur aankwam legde ik hem uit dat de bel boven niet goed te horen is. Hierop reageerde hij nogal brutaal door nog een keer met zijn vinger naar de bel te gaan waarop ik hem vertel dat er iemand in de woonkamer ligt te herstellen van een operatie. Dit interesseert hem schijnbaar niks en hij drukt toch nog een keer hard op de bel om mij te bewijzen dat hij het wel degelijk doet. Ondanks dit onbeschofte gedrag bedank ik hem vriendelijk en wens ik hem nog een fijne dag, maar hier wordt totaal niet meer op gereageerd. Gelijk heb ik DHL gebeld met de vraag of ik een klacht in kon dienen. Dit blijkt alleen te kunnen via de mail ([email protected]). Telefonisch nemen zij geen klachten aan. Belachelijk slechte service. Wij bestellen in het vervolg helemaal niks meer bij DHL.

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze klacht serieus in behandeling wordt genomen en deze koerier van DHL een opvoedcursus ondergaat aangezien hij nog moet leren hoe je met mensenklanten om moet gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juli 2018 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Veenendaal,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor het gedrag van onze bezorger. Hij heeft duidelijk niet de (klant)vriendelijke en representatieve attitude getoond die wij van onze bezorgers verwachten. Ik maak hier zeker melding van bij het depot waarvoor deze bezorger rijdt. Zij leidinggevende zal het met hem bespreken.

In de tweede plaats bied ik u mijn excuses aan voor het antwoord dat u aan de telefoon heeft gekregen. Het e-mailadres dat u noemt is alleen voor situaties waarin DHL aansprakelijk wordt gesteld voor niet-zendingsgerelateerde schade, bijvoorbeeld bij aanrijdingen en dergelijke. Het is beslist niet voor het indienen van een klacht over de bezorger. Deze klacht had onze medewerker gewoon in behandeling moeten nemen en moeten doorzetten naar het depot. Dit heb ik nu alsnog voor u gedaan.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door