Mijn Klacht:
DHL is een waardeloos bedrijf
Track & Trace werkt niet
Ze hebben Geen Retour opties zie voorwaarde
Pakjes worden verkeerd bezorgt
Pakjes worden niet bezorgt
Pakjes worden niet op tijd bezorgt pas na 14 dagen
De webpagina werkt niet of heel slecht en inloggen werkt Nooit
Vragen via dhl / [email protected] worden niet beantwoord
kortom een zeer slecht bedrijf datum 29-01-2015
Gewenste Oplossing:
Als ze deze problemen oplossen

