Klacht: DHL is een waardeloos bedrijf

land op 03 februari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 11 februari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer, mevrouw, We hebben geen reactie meer van u mogen vernemen, dus bij dezen sluit ik de klacht hier. Mocht ik u alsnog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik graag alsnog van u. Ik sta u...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 3 februari 2015

Een klant heeft ernstige klachten over DHL, waaronder niet-functionerende Track & Trace, gebrek aan retouropties, verkeerde en vertraagde bezorging van pakketten, en een slecht werkende website. Daarnaast wordt de klantenservice als ontoereikend ervaren, omdat vragen niet worden beantwoord. De klacht dateert van 29 januari 2015 en is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

DHL is een waardeloos bedrijf

Track & Trace werkt niet

Ze hebben Geen Retour opties zie voorwaarde

Pakjes worden verkeerd bezorgt

Pakjes worden niet bezorgt

Pakjes worden niet op tijd bezorgt pas na 14 dagen

De webpagina werkt niet of heel slecht en inloggen werkt Nooit

Vragen via dhl / [email protected] worden niet beantwoord

kortom een zeer slecht bedrijf datum 29-01-2015

Gewenste Oplossing:

Als ze deze problemen oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Zou u in meer detail kunnen uitleggen wat er precies allemaal mis is gegaan en wanneer dit is gebeurd? Heeft u darnaast op dit moment misschien ook nog een lopend probleem met een zending (zo ja, heeft u hiervan het traceernummer)? Mijn excuses voor al het veroorzaakte ongemak. Ik kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, David

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 februari 2015 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

We hebben geen reactie meer van u mogen vernemen, dus bij dezen sluit ik de klacht hier.

Mocht ik u alsnog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik graag alsnog van u. Ik sta u dan graag nog te woord.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM