Mijn Klacht:
Nou ja hoor na telkens maar thuis wachten voor niks had ik me account aangepast naar levering dhl punt denk dan kan het niet mis gaan nou bij dhl gaat nooit wat goed dat bedrijf moet gewoon failliet verklaard worden er deugd echt niks aan nu word er gewoon gezegd pakje thuis bezorgd heb niks ontvangen en een dhl punt is toch niet thuis zijn jullie nou echt zo dom of vinden jullie het leuk om spelletjes te spelen met mensen ik heb echt geen enkel goed woord meer over voor dit bedrijf heb inmiddels een heel dossier opgebouwd en doorgestuurd naar consumenten programma radar en melding gemaakt consumentenbond zo klaar met jullie en elke keer zeggen opgelost er is helemaal niks opgelost JVGL06213730001397117693 hier heb je vast het nr want is ook het standaard riedeltje en we nemen het op met de manager van de bezorger en zal niet meer gebeuren ja sure het gaat nooit goed case nr’s geen enkel nut er gebeurd niks mee al mijn klanten zijn al heel veel overgestapt naar post nl tnt en zal de andere hier ook adviseren dat te gaan doen want dhl is 1 ster nog niet waard
Gewenste Oplossing:
Dat jullie failliet gaan en nooit meer 1 pakket vervoeren


