Mijn Klacht:
Pakket was zoek. Na veel ellende en onduidelijkheid eindelijk een standaard mail ontvangen. Op mijn vragen nooit een antwoord ontvangen. Ik ga niet akkoord met finale kwijting maar ze gaan gewoon door. Daarna geen reactie op mijn mails. Na tel contact wordt er zgn aktie ondernomen. Echter na uitblijven van een antwoord en weer bellen blijkt dit gesprek ook verdwenen te zijn. Ik zat dus met een loze belofte. Er was een klacht aangemaakt maar die wordt gewoon weer zoekgemaakt o.i.d. Je kunt nergens een algemene klacht onafhankelijk laten behandelen. De slager keurt zijn eigen vlees. Wat een doodlopende weg is dat. Heel slecht voor deze tijd. En dan vergeet ik te zeggen dat het natuurlijk vaker mis gaat. Bij mij 2 zendingen op 1 dag. Aantoonbaar probleem in het systeem, Pakket staat in het depot maar is zoek. Het is gewoon diefstal. Kun je aangifte doen?
Gewenste Oplossing:
helft van de waarde en een terugkoppeling over het lompe gedrg van de medewerker (niet antwoorden)
