Klacht: DHL Geeft foute informatie en brutale bezorger

lara van Corler op 27 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goededag
ik wil een klacht melden en hoop dat jullie het nu eens serieus gaan nemen!
Waarom geven jullie foute informatie? over mijn pakje? ben er heel erg boos over! zoals dhl met mensen omgaat! iedere medewerker zegt weer iets anders!
Dan ook nog brutale mond aan de telefoon en ook op de chat wordt gezegd als jij je pakje nog niet hebt ontvangen is dat niet ons probleem maar jou probleem en het probleem van de verzender! als het pakje in jullie bezit is zijn jullie verandwoordelijk voor het pakje!! daar lopen jullie voor weg jullie geven de verzender en ontvanger de schuld werkelijk schandalig!!

Vandaag is dus mijn pakje bezorgd door een erg brutale onvriendelijke bezorger ik moest me legtimeren wat ik niet normaal vindt anders nam hij het pakje weer mee !!! ik vindt dit werkelijk schandalig en is ook iets wat helemaal niet mag vragen!!!! ik heb tenslotte voor mijn pakje betaald!! dus de bezorger heeft niet het recht mijn pakje weer mee te nemen!! het pakje is van mij! dat deze klacht wordt doorgezet naar leiding gevende van deze bezorger!
dus wil dat deze bezorger wordt aangesproken op zijn gedrag ik zal de track en trace code meesturen zodat deze bezorger wordt aangesproken op zijn gedrag! dat er dan ook gezegd werd op de chat dat ik niet thuis was klopt dus ook niet pakje had nog nooit op wordt bezorgd gestaan! het stond vanaf zaterdag al op sorteren en is uit eindelijk vandaag bezorgd!

Track en trace code
3SBDC9745333099

DHL moet zich diep schamen krijg altijd alleen maar te horen sorry voor het ongemak ik neem hier geen genoegen mee ik wil nu eens dat er echt iets met mijn klachten wordt gedaan! want het gebeurt elke keer weer dus nemen jullie me klachten niet serieus wat ik dhl flink kwalijk neem! schandalig !

ook bol.com heeft klacht bij jullie ingediend!! en heb ook de verzender gevraagd klacht in te dienen zodat er nu iets aan wordt gedaan! zeker omdat jullie foute info geven en dan ook nog een brutale bezorger aan de deur! dat deze klacht wordt doorgezet naar leiding gevende van deze bezorger!

Dat DHL nu echt eens me klachten serieus neemt en er werkelijk iets mee doet en dat DHL bezorger wordt aangesproken op zijn gedrag! Dat dhl excuus aanbied

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 oktober 2021 om 13:33 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te vernemen dat de leveringen niet juist verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor. DHL probeert pakketten altijd zo goed mogelijk af te leveren.
Erg vreemd dat de bezorger om uw legitimatiebewijs vroeg, dat is inderdaad niet nodig. Ik heb hier een melding van gemaakt bij de leidinggevende van de bezorger, zodat dit besproken zal worden.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak en ik hoop dat DHL u positief zal verrassen in de toekomst.

Marissa
DHL parcel E-care

lara van Corler

Heeft op 27 oktober 2021 om 15:06 geantwoord

ik vindt het werkelijk schandalig zoals dhl met mensen omgaat en dat nu ook weer een standaard bericht krijg van jullie en dat de klacht op opgelost staat terwijl me klacht helemaal niet is opgelost! dat jullie foute info geven reageren jullie niet op! mijn klachten worden dus weer niet serieus genomen door dhl

Alle klachten die gemeld zijn door lara van Corler