Mijn Klacht:
Mijn dochter zit al vanaf 7:45 te wachten op een pakket die DHL tussen 8 en 11 zou brengen, waarvoor ze overigens voor deze tijdstp bij leverancier betaald heeft. Om 10:06 stond er op track trace van DHL dat ze onderweg zijn. Om 10:08u stond er op diezelfde track trace dat ze bij de deur waren maar er was niemand thuis (wij hebben 2 cameras voor de deur, daarop gekeken geen DHL) Om 10:09u spraak mijn dochter met een heer bij DHL servicepoint en die zegt tegen haar, nadat ze hem gevraagd had de bezorger te bellen, dat hij een mail zou sturen naar bezorger (of zo), dat pakket op 24 juli weer bezorgd zou wordt (dit laatste kon zij op dat moment ook op de track trace zien) en dat hij niks verder kon doen. Ze had hem zelfs voorgesteld haar pakket op te halen bij de sorteercentum wat ongeveer 20 minuten rijden is van ons huis maar nee, dat kan niet.
Even later belt ze weer met servicepoint en krijgt een lieve dame aan de lijn die voor haar netjes in hun systeem gekeken heeft en deze wist haar te vertellen dat aan route van bezorger te zien is hij niet eens bij ons huis langs geweest en dat zij beter contact kan opnemen met leverancier zodat deze weer contact kan opnemen met DHL.
Petje af voor deze dame (jammer dat mijn dochter haar naam niet hebt onthouden), een eerlijke medewerker die niet alleen naar haar werk dat om geld te verdienen maar om te doen waar ze voor betaald wordt.
MAAR over het algemeen is en blijft het liegen en bedriegen tussen sommige nietsnutten/geldverdiener bij DHL servicepoint en waardeloze bezorgers.
Gewenste Oplossing:
dat pakket die ik vandaag om 6u nodig hebt voor een congres, alsnog voor 14:00u geleverd wordt.
