Mijn Klacht:
Ons pakket (verjaardagscadeau) uit Duitsland is niet meer te traceren, via DHL. DHL Duitsland beweert dat het pakket in NL is (telefonisch bevestigd aan de verzender vandaag door medewerker DHL Dld) en wij hebben 2 x gebeld met DHL Parcel NL en die beweren dat het pakket nog steeds in Köln is. Maar in NL is het pakket niet traceerbaar en op DHL.de sendungsverfolgung staat het stil, geen meldingen meer sinds 4 december. Vandaag heeft de afzender gebeld met DHL Dld en die zeggen: het pakket is op 4 december meegenomen door een medewerker van DHL Parcel Nederland op 4 december om 8.35 uur en bevind zich dus in Nederland!
waarom spreekt DHL zichzelf tegen en waar is ons pakket?? wanneer zal het worden aangeboden. Welke medewerker heeft het dan aangenomen en waarom kunnen ze intern dat niet checken?
waarom kost het bellen naar klantenservice 1 euro per gesprek + tel.kosten en dan word je ook nog heel lang in de wacht gezet?
Gewenste Oplossing:
wij willen ons verjaardagscadeau graag ontvangen en hopen dat het deze week alsnog geleverd word. We hopen dat het niet zoek is geraakt of gestolen.

