Klacht: Dhl belt niet aan

SharonJoy op 02 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 december geprobeerd speciaal op dierenarts recept hondenvoer te bestellen, was niet leverbaar. Hond flink op rantsoen, want haar voer is nú namelijk helemaal op dus het was net kiele kiele. Kon gelukkig gisteren bestellen en zou helaas met dhl komen tussen 12:45 16:45. Krijg ik terwijl ik zit te wachten een melding dat ze mij gemist hebben en zie zo vanuit het raam de asociale dhl chauffeur met mijn hond z’n eerste levensbehoefte weg rijden. Chatten en bellen wat je wilt. Dhl zegt fck you. Wat haat ik dhl! Ik zou willen dat ik keuze had in bezorgdienst, met postnl heb ik dit nooit! Met dhl regelmatig. Kt bedrijf! Kan mijn hond geen ander eten geven ivm allergieën. Wat een machteloosheid! Ongelofelijk!

Het regende en het is een doos van 12 kilo.
Ik denk dat hij er geen zin aan had om uit te stappen maar dan is zijn gps er wel langs geweest als de baas terug wil kijken.

Gewenste Oplossing:

Dat ze vanavond nog mijn hondenvoer komen brengen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het speciale hondenvoer nog niet terecht is. Ik kan mij de teleurstelling goed voorstellen wanneer u een onterechte niet-thuis melding krijgt. Al helemaal wanneer het voer helemaal op is. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht SharonJoy

1 jaar geleden - JVGL06143077000785681835

Reactie van de melder van de klacht SharonJoy

1 jaar geleden - Ik heb het inmiddels, vandaag pas! Ik vind dit echt niet kunnen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 januari 2023 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het zendingsnummer.

Gelukkig is het pakket nu inmiddels terecht. Maar ik begrijp inderdaad dat dit te laat was en uw hond zonder heeft gezeten, sorry. Ik zie dat er inmiddels ook via de chat en telefonisch contact is geweest en dat er twee klachten door zijn gezet naar de manager van de bezorger.

U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden. Ik verwacht dan ook dat dit beter gaat in de toekomst.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door SharonJoy