Mijn Klacht:
1 De bezorger heeft wederom voor de ZOVEELSTE keer de dichtbijziknde Dhl afhaalpunt verkeerd gekozen en in een buurt afhaalpint ervan gemaakt, wederom half uur fietsen!!!!
2 Voor de zoveelste keer moet ik mijn item ZELF afhalen terwijl ik thuis was en helaas voor jullie ben NIET DOOF !!!
3 Jullie fouten reizen de pan uit, jullie bezorgers worden betaald om bij klant te leveren en niet dat ik ieder keer bij pick-up-point zelf moet ophalen!
4 Jullie beloven tig keren dat het probleem niet meer zal voorkomen en jullie zogenaamd met de bezorger zal overleggen, zodat dit in het vervolg voorkomen word ‘BULLSHIT’, Jullie valse beloften gelooft niemand meer!
Nog nooit zo een trieste bedrijf als DHL meegemaakt.
Mensen doe geen zaken met DHL ze bezorgen niet eens fatsoenlijk en reageren na klacht met , excuses, zal niet meer voorkomen, bla bla, allemaal gelul!
Hoop dat dhl ooit failliet verklaard word dan heb je er wat tenminste aan!!
Dit is de zoveelste klacht die alleen al door mij is ingedient, laat staan van anderen, zegt genoeg
Gewenste Oplossing:
1x per jaar fatsoenlijk bezorgen is toch al teveel voor dhl
