Klacht: De zoveelste keer onterecht ‘we hebben u gemist’!

Kyrat op 08 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 De bezorger heeft wederom voor de ZOVEELSTE keer de dichtbijziknde Dhl afhaalpunt verkeerd gekozen en in een buurt afhaalpint ervan gemaakt, wederom half uur fietsen!!!!

2 Voor de zoveelste keer moet ik mijn item ZELF afhalen terwijl ik thuis was en helaas voor jullie ben NIET DOOF !!!

3 Jullie fouten reizen de pan uit, jullie bezorgers worden betaald om bij klant te leveren en niet dat ik ieder keer bij pick-up-point zelf moet ophalen!

4 Jullie beloven tig keren dat het probleem niet meer zal voorkomen en jullie zogenaamd met de bezorger zal overleggen, zodat dit in het vervolg voorkomen word ‘BULLSHIT’, Jullie valse beloften gelooft niemand meer!

Nog nooit zo een trieste bedrijf als DHL meegemaakt.

Mensen doe geen zaken met DHL ze bezorgen niet eens fatsoenlijk en reageren na klacht met , excuses, zal niet meer voorkomen, bla bla, allemaal gelul!

Hoop dat dhl ooit failliet verklaard word dan heb je er wat tenminste aan!!

Dit is de zoveelste klacht die alleen al door mij is ingedient, laat staan van anderen, zegt genoeg

Gewenste Oplossing:

1x per jaar fatsoenlijk bezorgen is toch al teveel voor dhl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat de bezorging op uw adres niet naar wens verloopt. Klachten nemen we zeker serieus en laten de bezorgers aanspreken op een niet correcte werkwijze. Om de klachten die vaker voorkomen te kunnen bundelen, verzoek ik u enkele zendingsnummers door te geven met het daarbij horende probleem. We gaan dan na welke chauffeurs verantwoordelijk zijn om tot een betere service te kunnen overgaan. Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Kyrat

10 maanden geleden - Hier 1 voorbeeld je kunt ook mijn history opzoeken in jullie systemen JVGL06223820001113335739

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2022 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het zendingsnummer.

Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 16674572. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Kyrat