Mijn Klacht:
Hallo,
Er is bij DHL een pakketje niet aangekomen bij de klant. Er is mij een bedrag van 16.59 toegewezen op 4 december met de opmerking dat het die week uitbetaald zou zijn. Helaas tot op heden nog niets ontvangen. Ook reeds meerdere keren gebeld maar dan krijg ik alleen maar te horen dat heb binnenkort uitbetaald wordt. Ik ben er eerlijk gezegd een beetje bah van.
Gewenste Oplossing:
geld op de rekening staat.

