Klacht: casenummer: 18643082

[email protected] op 10 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 april heb ik een pakket verstuurd naar Pieke Gunsing in AMSTERDAM, afleveradres: een servicepoint van DHL Parcel. Het pakket is naar mij retour gestuurd want het kon niet afgeleverd worden. Ik heb hetzelfde pakket opnieuw verstuurd op 17 april naar het uisadres van mevrouw en er zelf de pakket verzendkosten voor betaald.
Met DHLParcel contact gehad en zij hebben mij destijds eind april een casenummer gegeven: 18643082 en ik zou uit coulance een vergoeding krijgen. Diverse keren gebeld, geschreven, maar elke keer….nog even geduld —nog even geduld….nog even geduld….maar..de beloofde vergoeding is nooit aan mij over gemaakt. Ik heb steeds gebeld en geschreven, maar ….uiteindelijk zeggen zij: u heeft het casenummer te laat ingediend…het is te laat??? Ik was op tijd met indienen, echter DHLParcel heeft verstek laten gaan. Ik wil graag mijn dubbele verzendkosten: vergoed hebben. Graag wil ik het te veel betaalde bedrag vergoed zien op mijn bankrekening……

Gewenste Oplossing:

Ik wil erg graag mijn te veel betaalde pakket verzendkosten 5,95 euro op mijn rekening terugbetaald zien. Ik was op tijd met doorgeven van de klacht echter DHLParcel heeft mij al die tijd aan het lijntje gehouden en zij zeggen nu u bent te laat.....nee DHLParcel is te laat met uitbetalen. Het pakket is welliswaar met marktplaats/DHLParcel/betaalverzoek verzonden, echter marktplaats heeft niet de bezorging gehad....dat was een fout van DHLParcel.......Graag mijn te veel betaalde verzendkosten vergoeden......

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2023 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Zojuist heb ik u ook per e-mail geïnformeerd, dat de claim is goed gekeurd. U kunt het bedrag a 5,95 binnen 15 werkdagen op uw rekening verwachten.
Excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Vriendelijke groet
Lisa
DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over DHL is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]