Mijn Klacht:
Bij gemist kun je aangeven dat het naar de buren mag. Als zij dan ook niet thuis zijn krijgen zij het briefje en wordt het daar de volgende dag WEER aangeboden. Dit is niet te wijzigen. Hoe irritant! Bied het gewoon bij de mensen aan voor wie het bedoeld is de keer erop. En geef op z’n minst bericht dat de buren er ook niet waren. Fijn zo’n zoektocht naar paketten. Drama dhl
Gewenste Oplossing:
Briefjes en derde keer aanbieden bij eigen woning.

