Klacht: Brievenbus pakket niet ontvangen.

Jannytimmermans op 05 september 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijgbericht op 29.8mijn pakketje zit in de brievenbus. Mijn zoon gaat in de avond naar mijn huis, geen pakket.
Gereclameerd bij DHL ik moet naar de verzender. Hoedan DHL schrijft toch bezorgd. De verzender zegt uhhhh even terug naar DHL.
Mijn adresgegevens kloppen, wie klept hier nu. Wat heeft de bezorger het pakketje gelaten. Er is nog nooit iets uit mijn brievenbus gestolen, lijkt mij nu sterk dat in 2 uur tijd iemand iets uit mijn bus heeft gehaald. Pakket is ook niet bij de buren bezorgd, rara en wie is de dupe precies ik als klant. De verzender wel geld zien voor iets wat ik niet heb gehad.

Het pakket moetvanuit DHL getraceerd worden. Zij schrijven toch bezorgd!!!! Ik wil het pakket ontvangen of DHL gaat voor mij 29,00 betalen aan de verzender.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket nog niet terecht is. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Jannytimmermans

7 maanden geleden - Dag Jim, Bedankt voor je reactie, dut is het nummer (3SWLT0030312804). Voor alle duidelijkheidmelding 29.8 14.46 uur. Mijn zoon is gaan kijken om 15.00 uur, niets in de brievenbus en ook niet bij de buren. Met vriendelijke groeten, JCM Timmermans

DHL

Heeft op 05 september 2023 om 14:14 geantwoord

Goedemiddag Jannytimmermans,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

Het zendingsnummer 3SWLT0030312804 laat een levering in de brievenbus zien op 29 augustus.
Is het pakket intussen niet nageleverd of bij buren geleverd, dan is een onderzoek mogelijk en door de gemaakte afspraak met de afzender alleen aan te vragen door de afzender van dit pakket.

Mijn excuses voor de ontstane verwarring en hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne middag toe.

Laura
DHL eCommerce E-care

Jannytimmermans

Heeft op 05 september 2023 om 16:38 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is het probleem verschuiven. Als ik het pakket had ontvangen dan had ik geen klacht aangemaakt. Jullie bezorger meld afgeleverd in brievenbus, het is mijn nee tegen jullie. De afzender laat zich ook niet meer horen. Neeeeee het is niet nageleverd,neeeeee niet bij de buren, neeeeeee niet in de brievenbus, neeeeeee ik heb het pakket niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Jannytimmermans