Klacht: Brievenbus

Carlijn Polderman op 14 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel vaker wat online en grotendeels wordt dat dan bezorgd door DHL. Ik zorg ook altijd dat ik op de bezorg tijd thuis ben. Afgelopen donderdag 12 juli zou ik een pakketje krijgen. Ik ben de hele avond thuis geweest en normaal wordt het pakketje netjes aan de deur geleverd. Het was 10 minuten voordat de bezorg tijd bijna voorbij was, ik ben toen in mijn brievenbus gaan kijken of er een kaartje lag met ; wij hebben u gemist! Die lag er niet, wat er wel lag was mijn pakketje die er helemaal in geduwd was en waardoor ook mijn brievenbus kapot is!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer mijn brievenbus wordt gemaakt en mijn pakketje goed wordt geleverd want doordat is mijn pakketje niet heel..

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 juli 2018 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat er geen kaartje bij u is achtergelaten en dat er niet thuis werd gemeld terwijl u er gewoon was. Dit is zeker niet de bedoeling. Hiervoor mijn excuses. De zending is de volgende dag alsnog bij u geleverd.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel
Webcare en klantenservice

Carlijn Polderman

Heeft op 15 juli 2018 om 23:14 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Dit is al de 2e keer dat er iets fout gaat met mijn pakketje wat vanuit DHL wordt geleverd. Helaas begrijpt u mijn klacht niet.. En is daardoor dit ook niet de beste oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door