Klacht: Bijna aanrijding

Flauw om dit te vragen op 06 april 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 04 april 2024 werd ik bijna aangereden door een uwer chauffeurs.
Dit gebeurde om 11.22 uur in de Laarstraat te Geldrop. De chauffeur vond het belangrijker om op zijn telefoon te kijken dan op de weg. Hierdoor kwam hij schuin rijdend recht op mj af. Door te schreeuwen kon ik vermijden dat hij mij op de fiets aanreed. Ik ben behoorlijk pissig en moet vandaag die chauffeur niet tegen komen want dan wil ik nog wel eens een woordje met hem spreken. Ik ga er vanuit dat u deze persoon aanspreekt en daarover mij op de hoogte houdt.
A. Dolphijn Geldrop
a. [email protected]

Door excuus van deze persoon.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste A. Dolphijn, Bedankt voor uw bericht. Hartelijke dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad met onze bezorger. Uiteraard hoort de bezorger zich te houden aan de verkeersregels. Allereerst mijn excuses hiervoor. U geeft aan dat dit is voorgevallen in de Laarstraat in Geldrop is gebeurd, heeft u misschien ook het kenteken kunnen noteren van de DHL bus? Mocht u deze voor ons hebben, dan zullen wij direct het kenteken voor u opzoeken en de desbetreffende bezorger hierop aanspreken. Alvast dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Timon DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Flauw om dit te vragen

2 maanden geleden - Het kenteken kon ik niet noteren. Ik had genoeg moeite om op de fiets te blijven terwijl de auto doorreed in tegenovergestelde richting dan mij. Ongetwijfeld kunt u nazoeken welke rijder op dat moment daar reed, het was een jongere man met getint uiterlijk.

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste A. Dolphijn, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongepaste rijgedrag van deze koerier. Ik begrijp dat u het kentekennummer niet heeft kunnen noteren. Ik zet de klacht alsnog graag voor u door met de desbetreffende informatie. Graag ontvang ik van u de postcode waar dit heeft plaatsgevonden. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Senna DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Flauw om dit te vragen

2 maanden geleden - 5664 bm is de postcode van genoemde Laarstraat in Geldrop.

DHL

Heeft op 06 april 2024 om 10:31 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is het met deze informatie niet mogelijk om de juiste chauffeur erbij te zoek en aan te spreken. Er rijden meerdere bezorgers (onder andere Express / E-commerce) in de betreffende wijk rond het aangegeven tijdstip.
Mocht u bijvoorbeeld een specifiek adres hebben waar de betreffende bezorger op dat moment een pakket heeft aangeboden, kunnen we dit nog wel achterhalen.
In ieder geval mijn oprechte excuses hiervoor, dit mag absoluut niet gebeuren.

Danique
DHL E-commerce E-care

Flauw om dit te vragen

Heeft op 06 april 2024 om 10:43 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je de betreffende niet kunt opsporen. Het was een DHL bus dus het moet te traceren zijn.
Ik heb ook precies de tijd erbij gezet. Misschien teveel moeite voor jullie ofwel ik heb de indruk van zo, hier zijn we weer vanaf. Ik heb weinig keus want kan alleen maar de klacht afsluiten wat ik per sé niet wil. Valt me erg tegen van zo'n groot bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Flauw om dit te vragen