Mijn Klacht:
Ik had een kaartje van dhl met daar op vandaag 23-02-2015 troffen wij niemand thuis en daar stond op ” wij komen weer langs op dinsdag tussen 11:00 en 15:00. Maar voor de zekerheid ging ik toch even de bezorgcode checken en tot mijn schrik zag ik een bezorgtijd staan van 18:00 en 21:00 hierop meteen contact op genomen met het nummer van dhl kreeg een man aan de lijn na lang wachten en die zei ik ga even kijken en zei klopt pakket wordt vandaag afgeleverd tussen 18:00 en 21:00 en zei dan heeft de bezorger verkeerde hokje aangekruisd daarmee was t gesprek ook klaar ik wil het toch nier erbij laten zitten want het heeft me wel tijd afgenomen onnodig foutje is menselijk maar dan mag je toch wel wat service verwachten?!
Gewenste Oplossing:
Als er eem excuus komt voor de onnodige tijd wachten en verder zou ik wel wat service verwachten dan alleen maar owja foutje bedankt.

