Mijn Klacht:
Komen hun belofte niet na, DHLFORYOU.? Echt niet dus..
Contact gezocht 0900 nummer €1,00 per gesprek , zit ook iemand , die denkt echt dat je achterlijk bent, verteld 6 x hoe ik alles in moet vullen als ik de bezorger gemist hebt ! Er valt niets in te vullen want die code bestaat, ow bij hem wel hoor ! Maar kan niets voor U doen, gewoon wachten tot de bezorger weer komt morgen tussen 11 en 15 uur met het pakket ! Neeeee wil vandaag hebben staat op de kaart dat er tot 21.00 bezorgd kan worden ! Maar niet door deze meneer hoor, kan hem ook niet bereiken trouwens, helemaal niemand kan dat, en de tijden worden lang van tevoren ingedeeld! Dus pech!
Morgen is ie er weer, maar dan ben ik er niet ! Dussssss??
Gewenste Oplossing:
Dat mijn pakket vandaag nog afgeleverd wordt! En dat kan tot 21.00 volgens het kaartje!
WANT IK HEB HET VANDAAG NODIG!

