Klacht: Bezorging verhinderd, adres niet gelokaliseerd

Mateusz Stempak op 18 april 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is waarschijnlijk de 10e keer dat ik iets via DHL bestel en het is niet bezorgd! Ik wachtte op een heel belangrijk pakket voor mijn dochter. Ik bestelde 1 artikel via POST NL en 1 via DHL. POST NL leverde zoals altijd perfect af, maar DHL leverde zoals altijd niet af. En dat terwijl ik beneden het busje van de koerier zag staan, die helemaal niet van plan was om naar boven te gaan, een status had toegevoegd en was vertrokken!!! DIT IS EEN VOLLEDIG GEBREK AAN RESPECT! Helaas kan ik niet altijd de leverancier kiezen, mijn zieke dochter moet wachten tot morgen totdat iemand haar AARDIG komt brengen

Gewenste Oplossing:

Pakketten bezorgen, niet in de auto zitten en statussen versturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat jouw pakket niet geleverd is, maar weer mee is genomen door de bezorger. Mijn excuses. Heb je voor mij je track en trace nummer, zodat ik een klacht voor je kan indienen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Freek DHL eCommerce Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Mateusz Stempak

1 maand geleden - JVGL06257521001237716699 De Huesmolen 112 1625HX Mateusz Stempak

DHL

Heeft op 18 april 2025 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik direct je klacht doorgezet onder vermelding van casenummer: 33326218. Je kan er vanuit gaan dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht het toch nog een keer gebeuren, dan hoor ik dit graag.

Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Freek

DHL eCommerce Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mateusz Stempak