Mijn Klacht:
Ik wacht al 3 dagen op mijn pakket en er wordt elke keer gezegd dat er niemand thuis is.
Terwijl dat niet zo is. Er wordt tijd vrij gemaakt dat er iemand thuis is en er wordt gewoon niet bezorgd bij ons! Ook krijg ik geen brief in mijn brievenbus.
Als ik de klantenservice bel wordt er gezegd dat ze wel zijn geweest, terwijl dat niet zo is. Mijn geduld houdt nu echt op.
Dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak met jullie, in december had dezelfde voorval. Toen heb ik ook klacht ingediend en vervolgens wordt er gewoon niets aan gedaan!!!!!
Graag wil ik weten tot welke oplossing we kunnen komen????
Gewenste Oplossing:
Ik een zo mogelijke bezorging en een vergoeding dat ik elke met jullie 0900 nummer moet bellen!!!

