Mijn Klacht:
op dinsdag 31-12-2014 zou er een pakje bezorgt worden niemand gezien ook geen briefje in de bus ontvangen op de site gekeken van DHL gaf aan klant niet thuis was wel heel de dag thuis volgende dag nieuwe poging weer heel de dag thuis geweest niemand gezien site van DHL gaf aan pakje word vandaag toch niet bezorg dat word 2-1-2015 vandaag weer heel de dag thuis zitten wachten geen pakje gezien evenmin de chauffeur op de site gekeken gaf aan geadresseerde was niet thuis geen briefje in de bus gehad beide keren chauffeur is gewoon niet geweest nu doen ze morgen 3-1-2015 een nieuwe poging zal wel weer niemand zien
zit er over na te denken om aangifte te doen wegens diefstal tegen DHL
Gewenste Oplossing:
Wil gewoon mijn pakje hebben en niet dat ze telkens zeggen dat er niemand thuis was wat gelul is kan ook de bezorgwijze niet veranderen omdat ik geen briefje in de bus heb ontvangen

