Klacht: Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 a 2 dagen vertraging.

MS197 op 08 december 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 4 december zou het pakket in de avond geleverd worden, echter is DHL niet komen opdagen. Later in de avond kreeg ik bovenstaand bericht in de app. Dit vind ik al apart omdat je eerst een bezorgtijd doorgeeft de klant wacht en dan halverwege de avond deze melding in de app zet. We zijn nu op 8 december beland en is het inmiddels 4 dagen vertraging. Ik hoor en zie niets van DHL waarom dit pakket niet word afgeleverd. Inmiddels zijn jullie al 4 keer aan de deur geweest met andere pakketen welke binnen 1 dag bezorgd zijn. De verzender heeft al een onderzoek gestart en ook dit duurt 1 a 2 dagen. We zijn inmiddels ook hiervan 1 dag verder, jullie wachten ook echt wel tot het uiterste en langer met alles.

Dat ik snel hoor wat er aan de hand is, pakket zoek/verdwenen? En met de leverancier een passende oplossing kan bedenken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 december 2023 om 09:20 geantwoord

Goedemorgen Martina van Raad-Stijnen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb uw zending even bekeken en zie dat deze al een aantal dagen vertraagd is omdat het pakket ergens een scan gemist lijkt te hebben. Allereerst mijn excuses hiervoor.

Inmiddels heeft de verzender inderdaad contact met ons opgenomen. Er loopt een onderzoek naar de zending. Echter ben ik bang dat u hierover onjuiste informatie heeft ontvangen. Een onderzoek duurt geen 1-2 dagen, maar 3-5 werkdagen. Vanuit Saniweb zult u een terugkoppeling ontvangen zodra wij meer weten over de zending.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, en hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Lize
E-care DHL eCommerce

MS197

Heeft op 08 december 2023 om 11:22 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dat je na 5 dagen wachten nog eens 3-5 werkdagen om je oren krijgt voor een onderzoek vind ik niet kunnen.

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag Martina van Raad-Stijnen, Bedankt voor uw feedback. Wanneer een onderzoek is gestart op verzoek van de afzender/opdrachtgever van DHL, kunt u via hen een terugkoppeling ontvangen over de gevonden resultaten. Op de duur van een onderzoek kan geen invloed worden uitgeoefend. Excuses voor het langer wachten op uw bestelling. Met vriendelijke groet, Laura DHLeCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door MS197