Klacht: bezorging olgens afspraak

Wheetik op 31 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van GHL een mailtje ontvangen dat tussen 17:30 en 21:30 28-12 een pakket zou worden afgeleverd. Echter tot mijn verbazing krijg om ± 15:00 uur of iets later een mailtje dat men aan de deur is geweest en niemand thuis heeft aangetroffen. Als men nu al niet meer af kan gaan op beloofde tijd dan moet je weer de gehele dag thuis blijven. Ik vindt e.e.a. geen of zeer slechte service. En als je dan ook nog eens € 1,- per gesprek moet betalen om een klacht telefonisch in te dienen is gewoon onbeschoft.

W. van Herpen

Gewenste Oplossing:

een nieuwe afspraak voor morgen zodat ik niet de gehele dag hoef thuis te blijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft een onterechte niet thuis melding te hebben ontvangen. Wilt u de track en trace code van het pakket doorgeven? Dan kan ik er een melding van maken bij het desbetreffende cityhub, zodat de betrokken bezorger hierop wordt aangesproken. Wij zijn op verschillende manieren te bereiken. Kijk hier voor de contactgegevens: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Wheetik

1 jaar geleden - WE STAAN VANAVOND VOOR DE DEUR Beste W. van Herpen, Onze bezorger staat vanavond op de stoep met je pakket JJD000090254000021130994 van AMAZON EU SARL. Verwacht bezorgmoment Woensdag 28 december Tussen 17.30 - 21.30 uur Bezorgadres Burg A P Van Den Blinkln 74 3237AX Vierpolders Dit is wat per mail was ontvangen men was om 15:04 aan de deur geweest

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 december 2022 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het zendingsunmmer.

Wat ik nu zie is dat er sprake was van vertraging vanuit onze kant waardoor de levering van het pakket een dag werd opgeschoven. Er was dus inderdaad geen bezorger langs geweest. Ik kan me voorstellen dat de scan die u zag verwarrend was en het op een niet-thuis melding leek. Helaas kunnen dergelijke vertragingen soms voorkomen. Ik zie in ieder geval dat u het pakket de volgende dag juist hebt kunnen ontvangen. Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Maud
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Wheetik