Klacht: Bezorging niet ontvangen

op 26 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo. Ik zou vandaag een pakket binnenkrijgen. Eerst zou hij tussen 11.00 en 15.00 bezorgd worden. Dat werd gauw 12.25 en 16.25. Om 16.30 nog steeds niks binnen, terwijl ik al die tijd thuis was. Toen ik het zelf ging traceren stond er dat het al bezorgd was om 12.11. Terwijl ik al die tijd thuis was. Ik ben toen langs mijn buren gegaan, maar geen een van hen heeft het binnen gekregen. Er is getekend en er staat ook BB wat brievenbus inhoud, maar er is niks in mijn brievenbus

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket binnen hebben of geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 maart 2020 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en zie inderdaad dat het pakket afgeleverd zou zijn in de brievenbus. Aan de afstand te zien is de chauffeur wel bij u (in de buurt) geweest. Ik zou dan denken dat het bij één van uw buren zou zijn. Maar daar bent u al geweest begrijp ik. In dat geval wil ik u vragen dit bij de afzender te melden. De afzender kan een onderzoek voor u opstarten en we zullen dan verder uit gaan zoeken waar het pakket nu is.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Divani