Klacht: Bezorging en bereikbaarheid klantenservice

op 22 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist lees ik dat ik niet thuis zou zijn toen DHL een pakje kwam leveren. Onzin, want ik was gewoon thuis. Het is overigens niet de eerste keer, dat gebeurt meestal als DHL levert. Waarschijnlijk omdat ik in een buitengebied woon, dan heeft de bezorger blijkbaar geen zin.
Omdat ik mijn pakje graag snel wil hebben en niet zoals gewoonlijk dagen wil wachten, bel ik de klantensercice, het nummer staat op de website van DHL. Daar staat niet vermeld dat bellen na 19.00 niet mogelijk is. Wel dat het €1 kost. Ik belde dus voor €1 na 19.00 en kreeg te horen dat ik de volgende dag weer kon bellen. Lekker dan.

Ik wil mijn pakje bezorgd hebben. En mijn euro terug. Waardeloos, dit is geen service

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakje en mijn euro terug krijg en excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

11 maanden geleden - Beste heer Van der Vliet,Bedankt voor uw bericht.Aangezien u geen zendingsnummer en ook geen adresgegevens vermeldt, kan ik niet nagaan om welke zending het gaat. Wilt u zo vriendelijk zijn het track and trace-nummer door te geven? Dan kan ik uw klacht in behandeling nemen.Alvast hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie.Met vriendelijke groet,Harald Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht jaapvandervliet

11 maanden geleden - Met dank voor uw reactie. Hierbij het nummer: 3SPKT000302723

DHL

Heeft op 22 februari 2019 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van der Vliet,

Hartelijk bedankt voor uw snelle reactie.

Onze bezorger heeft gisteren inderdaad onterecht de melding 'niet thuis' ingevoerd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Uw klacht hierover heb ik doorgezet naar het verantwoordelijke regionale depot, zodat de bezorger hierop door zijn leidinggevende wordt aangesproken. Ik vertrouw er dan ook op dat dit niet opnieuw gebeurt.

Volgens mijn gegevens is uw pakket vandaag wel in goede orde bezorgd.

Helaas kan ik niet overgaan tot vergoeding van de telefoonkosten, aangezien wij ook kosteloze contactmogelijkheden aanbieden. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 02 maart 2019 om 08:33 geantwoord

Het is een structureel probleem. Nu weer hetzelfde met het volgende pakje. Dit keer geen melding dat ik niet thuis was. Iig niet van DHL, wel van eBay. De service is evht structureel waardeloos. U hoort de bezorger aan te pakken

Reactie van de melder van de klacht jaapvandervliet

10 maanden geleden - En ja hoor. Weer hetzelfde. Wanneer gaat DHL hier iets aan doen??????

Alle klachten die gemeld zijn door jaapvandervliet