Mijn Klacht:
Vandaag zou er een pakket bezorgd worden, bezorger belde aan en ik maakte open maar ik zag niemand behalve het DHL busje. Ik bleef wachten omdat ik onder de veronderstelling was dat hij iets uit de bus moest halen. Enkele minuten later zie ik de bezorger en heeft hij het pakket afgeleverd bij de buren? Ik heb de bezorger aangesproken over het feit dat ik stond te wachten maar hij is meteen naar de buren gegaan na 1 x bellen? Binnen 15 sec had ik de deur open gemaakt. Zijn excuus was dat hij het heel erg druk heeft en ik het pakket bij de buren op kan halen.
Het pakket is zonder toestemming bezorgd bij de buren terwijl ik thuis was en de deur had open gemaakt! Daarnaast geen brief achtergelaten, door de discussie had hij ook niet verteld bij welke buren. Heb hiervoor moeten bellen naar DHL klantenservice.
Gewenste Oplossing:
-

