Mijn Klacht:
Bestelling gedaan bij de Wehkamp, voor 23:00 bestellen de volgende dag in huis. Echter die dag niet aanwezig vanwege mijn werk. Aangegeven dat het bij een van de buren mag worden afgeleverd de volgende dag.
Zojuist thuis gekomen en wederom weer niet bezorgd… Woon in een appartementen complex, je kan mij niet wijs maken dat er niemand thuis is. Kleine moeite om het af te geven bij de buren.
Gewenste Oplossing:
Als het pakketje bij de buren was afgeleverd, kleine moeite!

