Mijn Klacht:
Regelmatig moeten wij pakketpost via DHL ontvangen.
Bij 90% van deze bezorging, aan ons,
gaat dit fout.
De bezorgster geeft je namelijk geen tijd om bij de deur te komen.
We hebben hier over enkele seconden.
Dit heeft als resultaat dat wij het pakket meestal zelf kunnen halen.
Als we deze bezorgster benaderen krijgen wij een brutaal antwoord
van jullie zijn nooit thuis. ( wat beslist niet waar is ).
Er blijken meer mensen met dezelfde postcode (7815BA – 7815 BD)
dit probleem te kennen.
Gewenste Oplossing:
Geef mensen de gelegenheid om de deur te kuunen openen.
En ga niet gelijk na 1 beldruk weer weg.

