Mijn Klacht:
Tot mijn verbazing zie ik bij de status van mijn bestelling staan “Mogelijk wordt uw bestelling vandaag niet bezorgd. Deze wordt in dat geval binnen 2 werkdagen opnieuw aangeboden. Onze excuses”
Ik heb erover gebeld en ik dan krijg ik te horen, feestdagen en overmacht.
Dat begrijp ik dus echt niet. Hoe kun je als bezorgdienst nou je zaken niet op orde hebben rond de feestdagen? Dan weet je dat het JUIST druk is, maargoed dat is niet mijn punt.
Ik heb voor de bezorging speciaal verlof gekregen van mijn werk. En dan lees ik dat ze mogelijk niet komen, maar ergens binnen 2 dagen. Wat is dit voor een onduidelijkheid? Je moet als ontvanger toch ergens op kunnen rekenen.
En daarbij komt dat ik het bestelde product (PSN tegoed) voor 8 januari wil gebruiken, anders loop ik €30 mis van een aanbieding dat verloopt, en is het product voor mij onbruikbaar.
Verder is het totaal niet mogelijk om de bestelling telefonisch te wijzigen. Kan alleen met een code dat je in je brievenbus moet krijgen. Heb ik ook niks aan dus nu.
Gewenste Oplossing:
Als het vandaag bezorg wordt.
En anders morgen tussen 18:00-21:00

