Mijn Klacht:
Op 17- 12 wordt er een pakket aangeboden, helaas was ik niet thuis.
Er ligt een schrijven, dat het de volgende dag opnieuw angeboden wordt,zonder enig tijdstip.
in de middag bel ik DHL Arnhem,zij kunnen geen tijdsip aangeven,maar wel voor 17.00 uur.
Om 17.15 uur bel ik nogmaals, moet nu een ander nummer bellen, en krijg als antwoord voor 18.00 uur.
Ik zit dus de gehele dag te wachten, en DHL is niet in staat het moment van levering aan te geven.
Een slechte zaak
Gewenste Oplossing:
Voorlopig niet

