Klacht: bezorging

Jeanet Sandink op 06 maart 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou in de brievenbus bezorgt zijn ?? echter daar past het niet in .
Dus ja nu is mijn pakket verdwenen

Gewenste Oplossing:

Dat ik te weten kom waar mijn pakket is en of het nog in de originele staat is . Want voor nu weet ik niet waar mijn pakket is . dus ook niet of het nog compleet is .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 maart 2025 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jeanet Sandink

Heeft op 06 maart 2025 om 13:02 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

dit is geen oplossing . voorheen kon je nog met een medewerker in contact komen . tegenwoordig is er alleen maar een chat box ( tracy) welke ook nog eens niet afwacht maar gelijk conclusies trekt . je mag dus gewoon helemaal geen klacht meer indienen en de bezorgers kunnen vrij hun gang gaan . dus heel gek is het niet als er veel pakketten verdwijnen !!!

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanet Sandink