Klacht: Bezorging

op 15 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit betreft pakket 3SRPS011045042

vandaag zou er weer een pakket bezorgd worden en niemand aan de deur geweest en weer bericht we hebben u gemist .
Het mooiste van alles is dat ik ps vooraan de weg ben gaan staan om het pakket te ontvangen vanaf 19.45 Niemand in de straat geweest en om 20.00 een bericht we hebben u gemist . SCHANDALIG DIT , WAARDELOOS BEDRIJF ZIJN JULIE .

NOGMAALS DIT ZIJN BESTAANDE WONINGEN , ER STAAN ZELFS HUISNUMMERS AAMGEGEVEN MET GEMEENTE PUTTEN EROP . dit is geen recreatie park of wat dan ook . DHL BEZORG NOU EENS GEWOIN ZOALS HET HOORT . Met postnl nooit geen problemen . Met julie blijven we aan de gang
Als het niet normaal opgelost kan worden dan maar zo .

NA MIJN ERVARINGINGEN , MAILS , BEWIJZEN , EN TELEFOON OPNAMES ,

namens mij en advocaat , we gaan we nu over op juridische wijze . Mijn tijd ,vrije tijd , en hinder en kosten etc wil ik sowoeso vergoed zien . En gaat dit via de media ook nog een vervolg krijgen . Word vervolgd voor julie . Mvg

Gewenste Oplossing:

dhl neemt klanten en klachten niet serieus , met normaal menselijk contact en samen een oplossing zoeken werkt hier niet .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 april 2020 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U beschrijft een zeer vervelende situatie en bent daarover dan ook erg boos.

Omdat ik uw klacht uiteraard wel serieus neem heb ik de zending die u mij gegeven heeft goed nagekeken. Mij vallen daarbij een aantal zaken op die niet overeenkomen met de klacht die u beschrijft. Zo is dit een zending die naar een ander adres in Putten is gericht en niet het adres dat u ons heeft doorgegeven. Tevens is de zending op 144 's avonds tegen 18 uur pas bij ons gesorteerd bij ons centrale sorteercentrum. Het pakket stond dan ook pas voor 154 (lees: vandaag) op de planning. In de avond is de zending door de geadresseerde zelf omgezet tot een ServicePoint levering voor de volgende dag. Dit gebeurde rond 20 uur maar heeft dus niets met een 'niet thuis' melding te maken. Een dergelijke melding is niet voor dit pakket gegeven.

Ik kan u dan ook niet verder helpen met betrekking tot uw klacht. Heeft u verdere vragen? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 april 2020 om 13:48 geantwoord

DAT is een fout van mij , de klacht moet idd over pakket 3SZAL001393871 gaan . Voor aan de weg gewacht zelf maar blijkbaar doet de chauffeur al standaard , we hebben u gemist . Het andere pakketnummer heb ik per direct om laten (vandaar de fout ) zetten naar een service point idd , want er word hier toch niet bezorgd .

Legt u mij, en direct voor de andere bewoners dan is duidelijk uit , waarom iedere pakket dienst hier aan de deur bezorgd , behalve dhl , nogmaals dit is geen recreatie park of wat dan ook . Dit zijn bestaande woningen , zelfs met huisnummer van gemeente putten , en zelfs de gemeente zegt en staat zelfs geregistreerd als normale woningen . Als julie er blijkbaar iets anders van maken is dat julie schuld niet die van ons .

Alle klachten die gemeld zijn door arsenal