Klacht: Bezorging

op 06 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket weer niet bezorgd . Zelfs contact gehad vanmorgen via de chat en men zei dat het pakket aan huis leverd zou worden . NIET DUS , LEUGENAARS .

BUREN EN OMWONENDEN hebben ook al meerdere malen geprobeerd geklaagd en contact gehad over een oplossing.

Blijkbaar zien julie dit adres als soort van recratiepark of zoiets ? Dit zijn gewone WOONHUIZEN , zelfs erkent door de gemeente en burgerzaken . wat ik niet snap is waarom julie je werk niet doen zoals POSTNL . DIE BEZORGD AAN DE DEUR . PERFECTE SERVICE .

Doe dan niet moeilijk en stop ermee als DHLpakketdienst als zelfs simpele dingen julie niet snappen en tot julie doordringen en domweg niet willen verbeteren .

Julie maken het klanten wel heel moeilijk om netjes te blijven . BLIJKBAAR heeft normaal praten en samen een oplossing vinden geen zin met julie dhl . Dan maar via de gemeente en juridisch stappen van alle bewoners

Pakketten eens een keer aan huis bezorgen . En je werk eens doen en niet die smoesjes en leugens met bericht niet thuis terwijl de hele woonkamer volzit met mensen .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Uit uw bericht begrijp ik dat u het pakket niet heeft ontvangen. Echter kan ik uit uw bericht niet opmaken op welk pakket het gaat. Zou u ons de track en trace code hiervan willen toesturen? Dan gaan wij het voor u na.Met vriendelijke groet,Eveline DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 06 april 2020 om 12:48 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 11 april 2020 om 18:49 geantwoord

Want vandaag zou er weer een pakket ( andere bestelling ) bezorgd worden en niemand aan de deur geweest en weer bericht we hebben u gemist . NOGMAALS DIT ZIJN BESTAANDE WONINGEN , ER STAAN ZELFS HUISNUMMERS AAMGEGEVEN MET GEMEENTE PUTTEN EROP . dit is geen recreatie park of wat dan ook . DHL BEZORG NOU EENS GEWOIN ZOALS HET HOORT . Met postnl nooit geen problemen . Met julie blijven we aan de gang

Pakket nummer 3SZAL001393871

Alle klachten die gemeld zijn door arsenal