Klacht: Bezorging

Inger18 op 24 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,
Graag wil ik een klacht indienen bij dhl. Ik wilde dit vanavond melden, maar ik kan volgens de chat robot geen mail sturen. Erg vreemd, dus morgen bel ik hier over.
Ik had schoolspullen besteld bij vaarwinkel
. Nl. Deze dure linealen en passers zijn vandaag bezorgd. Ze hebben het pakket in de vuilcontainer gelegd, bik het oud papier. Morgen gaat deze container aan de weg. Per toeval wilde ik er wat karton bij doen en zag ik het dunne pakket liggen. Echt waar, dhl, stop geen pakketten in vuilcontainers….. Dat is mijn klacht.

Inger Smeenk

Dat ga ik morgen horen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Heeft u al telefonisch contact gehad? Een pakket onbeheerd achterlaten in de vuilcontainer is natuurlijk absoluut niet toegestaan en gevaarlijk in verband met schade en diefstal. Ik zou hier een klacht van kunnen maken en deze kunnen doorsturen naar de cityhub manager. Hij/zij zal dit verder serieus gaan bespreken en oppakken met de bezorger. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Inger18

7 maanden geleden - Beste Jim, Hartelijk dank voor je reactie. vanmorgen wilde ik bellen, maar er was een behoorlijke wachtrij, ik dacht ik bel later wel even terug. er staan veel nummers op de kartonnen verpakking. ik zal deze door geven. waybill 7982933556 (2l) nl 4507 48000001 (j) jd01 4600 0110 72091746 ft07 nl-ein-brd c-plt ik hoop dat u hier iets mee kunt. ik ga morgen weer even bellen! hartelijk dank! met vriendelijke groet, Inger Smeenk

Reactie van de melder van de klacht Inger18

7 maanden geleden - wat ik vergeten te melden ben, is dat ik normaal gezien altijd een briefje op de deur hang, dat het pakket gerust even bij de schuur neergelegd mag worden. en ook had dit pakket gemakkelijk in de brievenbus gepast. dat vind ik dan een logischer plek, dan de vuilcontainer! fijne avond, groetjes inger

DHL

Heeft op 24 augustus 2023 om 16:34 geantwoord