Mijn Klacht:
gisteren zou een pakketje bezorgt worden maar door een Sorteerfout
zou hij langer onderweg zijn geen probleem ik zag dat ze avonds ook bezorgen maar niks 2 keer gebeld gisten meer dan een half uur aan de lijn maar geen contact met een medewerker maar nu weet ik niet of het vandaag bezorgt zal worden en vanochtend weer gebeld weer geen medewerker aan de lijn telkens maar te horen ze zijn in gesprek
dit vind ik zelf heel erg irritant en niet klant vriendelijk ik zal hier ook een melding maken aan de verzender dat dit echt slecht is dus ik ben de hele dag thuis voor niks nu moet weer iemand thuis de hele dag thuis blijven omdat ik niks weet hoe het met de parket zit fouten maken kan dat iets gebeurt dat het langer duurt geen probleem maar niet goed infomeren over stand van zaken dat is heel erg zeker voor zo groot bedrijf dus u mag best weten ik ben niet tevreden
met vriendelijke groet elia
30 jun 2015 10:02 Sorteerfout gevonden, pakket is langer onderweg.
30 jun 2015 10:02 Pakket is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.
30 jun 2015 03:56 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.
30 jun 2015 00:06 Pakket is gesorteerd in sorteercentrum.
29 jun 2015 22:26 Pakket is voor verzending bij ons aangemeld.
Gewenste Oplossing:
als ze beter infomeren over de stand van zaken en dat ze contact met de mensen opnemen via mail of telefoon maar laat iets weten

